Arstidest, õdedest ja ämmaemandatest on praeguseks registris umbes kolmveerand, hambaarstidest ligi kaks kolmandikku.
Tervishoiutöötajad peavad olema registreeritud 1. jaanuariks 2005, Arst, hambaarst, õde või ämmaemand, kes pole selleks ajaks registreerimistaotlust esitanud, kaotab õiguse osutada tervishoiuteenuseid.
Tervishoiutöötajate riiklik register on asutatud tervishoiuteenuste korraldamise seaduse alusel. Registrisse kandmine annab tervishoiutöötajale õiguse osutada tervishoiuteenuseid kvalifikatsiooni tõendavas dokumendis ja registreerimisel väljastatavas tõendis märgitud erialal.
Tervishoiuameti registrite büroo juhataja Erna Meringu sõnul registreeritakse tervishoiutöötajaid patsiendi huvides - et tervishoiuteenust osutaksid ainult vastava kvalifikatsiooniga erialaspetsialistid.
Registrisse kandmist taotlev tervishoiutöötaja esitab Tervishoiuametile registreerimistaotluse, mille vorm on ameti kodulehel, ja dokumentide koopiad, mis on töötaja kvalifikatsiooni tõendamise aluseks.
Registreerimiseks vajalikud dokumendid tuleb tuua või saata postiga Tervishoiuametisse (Tallinn, Hiiu 42). Täpsemat infot saab Tervishoiuameti koduleheküljelt www.tervishoiuamet.ee või telefonilt 6 509854.
Registreerimise kulud kannab riik. Registreerimine on ühekordne vormistuslik tegevus.
Tervishoiuamet tuletab registrisse kantud meditsiinitöötajaile meelde, et nad tuleksid oma dokumentidele järele. Registreerimistõend antakse kätte kas tõendi omanikule isiklikult või lihtvolituse alusel.
Lisainfo: Tervishoiuameti registrite büroo juhataja Erna Mering 6 509 854
Tervishoiuameti avalike suhete nõunik Siiri Rebane 6 509 866
|